Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2021 08:44 - ..избрано)
Автор: marana69 Категория: Видео   
Прочетен: 1439 Коментари: 7 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

   Времето е Проекция  на Съзнанието..
   Великите Магове,от наследств Линия на Толтеките,
   са, Владеели Умението, да "въртят" "Времето"...
   както.."напред", така и.."назад"...
   за това, са необходими..обаче, няколко.условия..
   К Кастанеда, Колелото на Времето, и Силата на Безкрайността!

нужна е, "само".. безУсловна Любов @@@
3 х 3 ..на ден.))

Прогнозите се сбъдват?
07.10.2019 22:09
.........продължение ..за който има интерес...

Прецизните тълкуватели намират числото 666 навсякъде – на копчетата, на обувките, на кредитни карти, в номерата на новите компютри и банковите кодове. Вярно е, че тайната на самото число се опитват да разкрият малцина. За да направят това, трябва поне да могат да смятат.

Аритметика
Например 666 е сумата на първите 36 цифри. Мистиците обясняват: на 36 години в хората се укротяват страстите и започват да разчитат на ума си.

Друго наблюдение: ако вземем квадратите на първите седем прости числа
(2, 3, 5, 7, 11, 13, 17) и ги съберем, отново се получва 666. Съществува хипотеза, че 666 означава несъвършенство, за разлика от номер 777, което е три пъти символ на хармония. Много интерпретации, но често детайлите остават извън анализа.
Да се замислим как е написано „числото на звяра“ в оригинала, който в първоизточника е на гръцки. За нас, които работим с арабски цифри, три шестици носят мистично очарование. Но когато е написано Откровение, числата са „изглеждали“ различно. Защо Йоан Богослов обявява 666 за „числото на звяра“ и го нарича „човешкият номер“?

Какво иска да каже?   цитирай     




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marana69 - тъй като е актуално, го слагам..за тези, които, не четат...сериозно)))
17.09.2021 08:48


epilog..

07.10.2019 23:08

Критичната граница
„А да го разберат в първо приближение трябва буквално: номерът на човека – това е броят на хората, съблазнени от звяра. Само че броят е индиректен, изразен като част от цялото. 666 е две трети от 1000, просто казано – 66,6%. Тоест за да завладее света, злото трябва да преодолее границата от 66,6%, „- казва д-р Андрей Осипов (Skurlyagin). Смешното е, че този учен няма формално отношение към теологията. Научните му интереси са към стабилността на така наречените бинарни системи. Казано по-просто, системата на взаимодействие между две противоположности.
цитирай
2. marana69 - https://peperutka.blog.bg/tq-i-toi/2019/10/07/i-moiat-pozdrav-za-milena-tia-si-znae.1677150
17.09.2021 08:51

...ето, още един.. интересен..блог..

((баносан)))
цитирай
3. notfun - ...Тайната, на Тайните, Е, че Нета, е 'надрусан', с лъжи, митове и легенди..
17.09.2021 09:21
и най Обикновена....Високо,Организирана ШарлатаниЯ..за милиони $$$$$$$$$

а, най обичам, Хора, да ми цитирта, Библията, и Дейвид Айк..
след като ,НЕ са ги чели,и ТОВА, си личи, от моята Луна ))

...дадох вчера Примера, за Тръмповата Агресивна Инвазия, в Евангелскаа църква!
той е Клоуна на Архонтите... и Маша на АнтиХриста, освен и Путята..
такъв е Сценарият..за който, ИМА ОЧИ, и УШИ..

...ще продължа )
цитирай
4. marana69 - https://m2.chitanka.info/text/2907/17
17.09.2021 09:26


малко съм заета, но вие..търсете Истината, Тя, ще ви спаси..
цитирай
5. marana69 - Активната страна на безкрайността. Колелото на времето ..
17.09.2021 09:28
К Кастанеда, и последн му Книга (Квинтесенцията)..тъй да се каже )

Последната книга за дон Хуан, която написах, се казва „Силата на мълчанието“, заглавие, избрано от редактора ми; моето заглавие беше „Вътрешното мълчание“. По времето, когато работех над книгата, възгледите на шаманите от древно Мексико бяха станали крайно абстрактни за мен. Флоринда правеше всичко възможно да ме извади от това затъване в абстрактното. Опитваше се да пренасочи вниманието ми към различни аспекти от древните шамански техники или успяваше да ме отклони, като ме шокира със скандално поведение. Но нищо не беше достатъчно, за да ме отклони от явно непреклонното ми влечение.

„Силата на мълчанието“ е интелектуален преглед на мисленето на шаманите от древно Мексико в най-абстрактния му аспект. Докато работех в самота над книгата, аз се чувствах заразен от нагласата на тези хора, от стремежа им да научават все повече и повече, но по един почти рационален път. Флоринда ми бе обяснила, че накрая тези шамани станали изключително студени и отстранени. За тях вече не съществувало нищо топло. Те вече били потеглили на изследователското си пътешествие — студенината им като хора била опит да отговорят на студа на безкрайността. Успели да променят човешките си очи така, че да посрещат студените очи на непознатото.

Долавях същото в себе си и правех отчаяни опити да сменя тази посока. Още не съм успял. Мислите ми все повече и повече заприличваха на мислите на онези хора от края на търсенията ми. Не че не се смея. Тъкмо обратното, животът ми е безкрайна радост. Но в същото време той е и едно безкрайно, безжалостно търсене. Безкрайността ще ме погълне и искам да съм готов за това. Не искам безкрайността да ме разтвори и превърне в нищо само защото съм задържал в себе си човешки желания, топли чувства, привързаност, колкото и смътни да са те. Повече от всичко на света искам да бъда като онези хора. Никога не съм ги познавал.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1345865
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1296
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031