Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2021 11:59 - Инж. Александър Атанасов разклати държавата: Бойко Борисов ми предложи помощ за убийство, отказах му, оттогава съм мишена
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 1504 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2021 12:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

ДНЕСМНЕНИЯ Инж. Александър Атанасов разклати държавата: Бойко Борисов ми предложи помощ за убийство, отказах му, оттогава съм мишена

imageОт Admin на 17.06.2021  

Инж. Александър Атанасов хвърли поредната бомба – ексклузивно пред Narod.bg експертът разказа, че като премиер, Бойко Борисов му е предложил помощ в организирането на убийство!

Експертът, уволнен от Министерството на земеделието и храните заради разкриването на колосални далавери на управляващите от ГЕРБ, подчерта, че след като е отказал да влиза в такива криминални сюжети, се е превърнал в мишена на хунтата и лично на Баце.

Ето разказа на инж. Атанасов:

През 2016 г. пуснах сигнал в Шесто РПУ, в който описах, че при мен са попаднали записи от офис на адвокат, на които се чува, че по нареждане на Бойко Борисов жената, от която имам син, е малтретирана от назначените й бодигардове. В записите се чува още, че Бойко взима опиум, затова и Мутрата мълчи то темата.

Инж. Александър Атанасов ексклузивно пред Narod.bg: Мата Хари е една от многото, насилени от Борисов. Поиска ми 200 000 лв., за да ме върне в МЗХ

След подаването на сигнала последваха редица репресии срещу мен, като имах две провокирани катастрофи и веднъж, по време на движение, падна предното дясно колело на бъгито ми, понеже беше срязана.

След сигнала се свързах с Бойко Борисов по телефона, обясних му историята с малтретираната жена и че заместват името му в конкретни записи като човек, който поръчал побоя.

Тогава му казах, че се съмнявам, че това е вярно и че записите може да са манипулирани с цел дискредитацията му като министър-председателя. Той каза само: Обърни се към МВР и занеси записите на Георги Костов (тогава главсек на МВР, по-късно шеф на Агенция „Митници”, б.ред.), аз ще му кажа да те чака”.

Същия следобед, обаче, ми се обади засегнатата дама и ми каза, че вече я е страх от мен и да не правя опити да се свързвам с нея, иначе ще отиде в Банкя, защото само там ще се чувствала защитена от мен.

След това изречение у мен възникна съмнение, че тя най-вероятно ме предупреждава, защото за пръв път спомена името му пред мен.

Експертът от МЗХ Александър Атанасов пред Narod.bg: В сектата на Бойко всички го наричат Царю, държи с компромати Корнелия Нинова

След като няколко пъти крадци нахлуваха в къщата ми, а нямаше нито един заловен, изчезнаха компютри, харддискове, флашки, всякакви носители, на които може да стоят записите. Интересното е, че СОТ-ът не беше реагирал. Само веднъж алармата се задействала към 12 през нощта, но сотаджиите, които дошли на мястото, били посрещнати от „брат ми”, който казал, че нямам проблем, станала била грешка. Аз, обаче, брат нямам.

След седмица-две неочаквано на гости ми дойде мой приятел от студентските години, той почина наскоро от ковид. Неговата майка е била личен лекар на Бойко Борисов. Той ми каза в прав текст, че Бойко иска да ми помогне, като смята, че трябва да убия мъжа на дамата, от която аз имам дете, и тя с детето ще дойдат да живеят при мен. Ако нямам възможност сам да извърша това убийство, той щял да ми помогне.

Аз му благодарих и сутринта изпратих есемес на Борисов: „Ако искаш да убиеш някой, убий си го сам”.

След тази случка ми стана ясно, че най-вероятно няма да оцелея, защото полицията действаше срещу мен, че съм сам, защото няма на кого да се оплача.

Експертът от МЗХ Александър Атанасов хвърли бомба пред Narod.bg: Бойко употребява опиум, затова говори завалено на записите – компромати

В потвърждение на моите страхове дойде пореден опит да бъда убит, когато невъоръжен отидох заедно с приятели да видя детето си, а гардовете на мъжа й откриха огън и ме раниха в крака. По колата ни имаше 13 дупки от куршуми, две от тях бяха в облегалките на предните две седалки.

4 години след случая аз още не съм разпитан по случая. Относно приятелите ми прокуратурата реши, че стрелбата била предупредителна, няма пострадали, затова няма какво да разследва.

Малко след това вкъщи дойдоха хора от СДВР и ме „помолиха” да ги придружа до дирекцията, имали въпроси относно мои опити да се свържа с журналисти по скандала с малтретираната жена и ролята на Бойко Борисов в скандала.

В СДВР, докато ме разпитваха, дойде тогавашният шеф Младен Маринов (доскоро вътрешен министър на глутницата ГЕРБ, б.ред.). Аз извадих джиесема си и казах: Г-н Маринов, на моя телефон имам част от записите, а той: „Да-да, няма проблеми”, и излезе от стаята.

В последствие полицаите направо от СДВР ме закараха в лудницата „Шипковенски”, където останах 72 часа, преди да отида на мярка за неотклонение в Софийския раойнен съд, който да реши дали да бъда лекуван принудително.

По време на престоя ми в лудницата ми направиха тест за 7 вида наркотици, който излезе отрицателен. При гледане мярката в съда, където обясних, че искат да ме затворят, за да ме убият заради разкритията за Бойко Борисов, придружаващата ме лекарка д-р Конова излъга под клетва, че имам положителен тест за употреба на метадон.

По-късно я попитах защо излъга, а тя рече: „Нали така говорят всички, трябваше нещо да кажа”.

Тя беше убедена, че ще ме настанят на принудително лечение за поне месец. За изненада на всички съдийката ме пусна и назначи нова експертиза. В нея, след като говорих с д-р Майкова от „Шипковенски”, в протокола написаха, че съм бил казал, че съм Робин Худ и съм смятал, че трябва да направя всичко възможно да няма бедни по света.

Експерт пред Narod.bg: ГЕРБ сви 1 млрд. за 2020-а само от земеделието

На база на тези заключения диагнозата беше, че страдам от шизофрения, която ме карала да мисля, че съм имал връзка в дамата и че имам дете от нея, което всъщност не било вярно, защото било част от моето психично разстройство.

Поради тази експертиза полицията и до ден днешен не ме е разпитала за стрелбата срещу мен, въпреки че впоследствие имам още 3 петорни експертизи, които казват, че нямам никакво психично разстройство. Те, обаче, не се взимат под внимание, защото били по други дела и не се отнасяли за случая.

Простотиите не свършват дотук – през 2017 г., карайки по бул. „България”, бях спрян от полиция с аргумента, съм бил заплашвал човек с пистолет. Оттам ме закараха в Шесто РПУ, където остана и автомобилът ми, и личната карта. Държаха ме 24 часа и ме пуснаха. На другия ден обаче пак ме спряха и понеже нямах лична карта, ме арестуваха в Четвърто РПУ, където искаха да ми направят проба за алкохол и наркотици, която отказах.

Същата вечер полицаите ми се подиграваха, че еди-коя си адвокатка ги обслужвала сексуално, намеквайки за жената, от която имам дете. На другия ден дойде психиатър, само ме погледна и това му бе достатъчно да каже, че съм психичноболен.

Върнаха ми личните вещи, но не ми върнаха скъп часовник „Ролекс“, за което съм подал сигнал до СДВР. Оттам ме закараха в лудницата на Сточна гара, където вместо до 72 часа да се явя пред съд, заради „объркване” в администрацията ме държаха незаконно 15 дни. Слагаха ми инжекции и бях в усмирителна риза, вързан за леглото. Тогава лекарите ми казаха, че като ме излекуват, ще спра да вярвам, че съм имал връзка с дамата и че имам дете от нея.

СУПЕР СКАНДАЛ в Narod.bg: Владислав Горанов натирен от министъра на земеделието Венцислав Върбанов заради „златна” 15-дневна командировка в САЩ, искал държавата да му плати разходката

На 15-ия ден се явих на мярка пред СРС, където бях ангажирал една от най-скъпите адвокатки – Елена Желязова. По време на заседанието експертите поискаха 2 месеца допълнително лечение, на което моята адвокатка веднага се съгласи. В протокола е записано, че не бях съгласен нито с „експертите”, нито с мнението на моя адвокат.

На излизане от съда, преди да се кача в линейката, пред няколко мои приятели като свидетели дойде мъж с нещо като черна военна униформа, хвана ме за врата и каза: „Много поздрави имаш от Бойко Борисов”.

Аз попитах: „Поздравява ли ме, или ме заплашва”, но той не ми отговори и си тръгна.

До момента имам прегледи при над 40 психиатри, които дадоха заключение, че нямам шизофрения, но тази лудница продължава с репресии над мен моето семейство. Питам, има ли съд, прокуратура и държава, след като има толкова жертви. Питам още дали Бойко ще продължава да се прави на политик?

За всичко казано тук съм готов да дам показания пред прокуратурата“, завърши зловещия си разказ инж. Александър Атанасов.




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39749980
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031