Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2021 20:20 - Секретна информация! Търговска тайна!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2243 Коментари: 10 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Внимание! Секретна информация! Търговска тайна! От офиса на Министър Председателя ни обявиха, че информация за т. нар. ковид ваксини не може да бъде получена от гражданите, защото това е секретна информация и търговска тайна???!!! ПРАВИ"ТЕЛСТВОТО И ЗДРА"ВНИТЕ ВЛАСТИ ОТКАЗВАТ да дадат информацията, която СА ДЛЪЖНИ да дават на гражданите! Всеки гражданин ИМА ПЪЛНО ЗАКОННО ПРАВО да получи информация за тези препарати, с които натискат хората да се инжек"тират! Това е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ срещу хората, срещу здравето и живота на гражданите! Препаратите са експериментални, самите производители обявяват, че клиничните изпитания текат до 2024 г.! Самите производители обявяват, че не са наясно какви са дългосрочните ефекти от препаратите им/
И когато някой почне да ми обяснвва, че съм антиваксърка, направо падам и се дивя - хората наистина ли не могат да съберат 2+2 !!!???




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - ВЕС, необяснима ми е тази антива...
27.09.2021 20:57
ВЕС, необяснима ми е тази антиваксърска истерия ... Прав е ТИГЪРА;
„......

и така - аз неробския натроения убеден съм повече от вас, позлвам маска където и да ида поради уважение към останалите около мен и съобразяване с правилата около мен
цитирай„
цитирай
2. vesever - Радо, като вземеш предвид всички ...
27.09.2021 21:00
Радо, като вземеш предвид всички факти и данни, ще разбереш, че няма антиваксърска истерия.
Това не са ваксини, първо, и второ, вече дават много увреждания и смърти в масово ваксинираните държави.
Затова съм решила да пиша и споделям такива материали.
Ще опитам да го изразя образно.
Ако някъде гори къща и децата ти са вътре, а ти не знаеш, колко пъти трябва да те предупредя, преди да се откажа?!
Точно това се случва с пландемията. И няма да се откажа да предупреждавам, па който чул, чул!
Поздрави!
цитирай
3. hloris - Не зная,Веси,
27.09.2021 21:55
мен лично най-силно ме притесняват тези бланки за информирано съгласие,които подписваш преди да ти сложат ваксините,демек ако се случи нещо с теб,то никой не поема отговорност за това.Това ме спира на този етап и да си сложа такава.
Не съм антиваксарка тотално и изцяло,но тези неясноти ме плашат честно казано.
Говориш в мн.число,кои сте вие които сте питали и не са ви дали ясен и еднозначен отговор?!
Моля те,обясни по-подробно....мен лично тази пандемия вече ми влияе зле на психиката още повече,че в къщи имам болен човек,т.е. притесненията са ми двойно по-големи
А не мога да си обясня какво ни чака през предстоящата зима,щом вече започнаха да умират и ваксинирани....има много неясноти и прикрити неща около цялата тази пандемия,която излиза,че всъщност е пландемия за намаляване на популацията на човечеството...май ни чака голям мор.
цитирай
4. vesever - Тони, това е доста дълъг разговор. ...
27.09.2021 22:03
Тони, това е доста дълъг разговор.
аз винаги съм действала сама, но напоследък се събираме хора, които са прозрели измамата на пландемията.
Няма никакво информирано съгласие реално при ваксинирането, защото не обявяват странични ефекти, и риска от смърт. И да, човек сам си поема отговорността. Производителите са освободени от съдебна отговорност. В Европа има вече над 25 000 умрели от ваксините, и това са само 10 % от реалните случаи.
Ковид се преболедува, оцеляемостта му е 99.7 %. А ваксините вече почват да дават много жертви, тревожно много.
Хиляди медици, а вече и редица политици в световен мащаб са обезпокоени.
Това е много накратко. Работя със западни медии и ежедневно се информирам и от двете страни на барикадата, получавам всички новини.
И на базата на цялата информация, която имам, съм застанала на отсрещната страна, против ковид пропагандата, която е престъпна и човекоубийствена.


цитирай
5. germantiger - блг на гетманс за похвалата или разбирането към мен
28.09.2021 02:18
слава россии

в русия всички са светци и не убиват животни

разбира се, чевсички западняци са изроди, а българиоте са ангели

това казваш няма нищо общо с постинга ти

направо падам и се дивя - хората наистина ли не могат да съберат 2+2 !!!???
цитирай
6. vesever - Митко, доста неадекватно тълку...
28.09.2021 07:14
Митко, доста неадекватно тълкуване на постинга ми.
)))
цитирай
7. germantiger - :)
28.09.2021 08:07
това казваш няма нищо общо с постинга ти

направо падам и се дивя - хората наистина ли не могат да съберат 2+2 !!!???

адекватно е, адекватно :)

хайде добре > 3 + 3 колко е поне
цитирай
8. vesever - Извини ме, Митко, нямам време за ...
28.09.2021 08:19
Извини ме, Митко, нямам време за спам.
цитирай
9. germantiger - извинена си веске
28.09.2021 08:32
забелязвам, че винаги когато нещо не ти се нрави - просто избягваш или отстъпваш

твое право е, не те провокирам въобще
цитирай
10. vesever - Напротив, при предходните ти ко...
28.09.2021 08:35
Напротив, при предходните ти коментари ти дадох един куп данни и обосновки. Не виждам какво ново имаме да си кажем, всичко е казано. Всеки има мнението си, аз от твоето мнение няма да се повлияя, нито ти от моето, така че, всеки по пътя си и живи и здрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044447
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол