Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2021 14:36 - Бабич, ние сме мАкедонци
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5611 Коментари: 24 Гласове:
39

Последна промяна: 13.06.2021 18:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Австралия, дълго време след откриването си, е била непривлекателна страна! И основателно! Единственото привлекателно място в нея е крайбрежието й  Но относително!  Крайбрежните води гъмжат от кръвожадни акули, отровни медузи и какви ли не още гадни животни.... С Австралия английската корона е решила проблема с престъпниците си,поне отчасти ! Пращани са там на дългогодишна каторга или са изживявали доживотните си присъди....

Вътрешността има пустинен характер, обширни тревисти площи и малко горски.  Две са големите реки, пресичащи площ съизмерима с Европа - Мери и Дарлинг,така ги знам от пети клас!
Но оказало се ,че континентът е богат на злато ! Започнала златната треска! Австралия станала притегателен център освен за авантюристи и за качествени хора! И все пак, доскоро населението и беше около 20 милиона?

Правеше впечатление ,че футболният им национален отбор гъмжеше от сърби? Правилно- сърбинът има две възможности- да е футболист или...баскетболист!

Та, идваме си на думата.  Много хора от Балканите се запътили към Австралия!? На един съсед синът му е там, на друг- в Нова Зеландия!

И един от предците на Бабич, живеещ в Македония , се насочил натам! Българинът е по работата, поне в ония години е било така ! Той се заел с лозарство- непознат дотогава поминък в този екзотичен континент ! И постепенно,с годините, името му се наложило като на винар от класа ! И така- от поколение на поколение, майсторлъкът се предавал

В нашия род, по линия на майка ми имам македонско, гръцко, шопско потекло.... Няма да се учудя, ако при генетичен анализ  се окажат и някои други? Дядо ми например беше тъмнорус и с езерно сини очи!
Но за отбелязване е, че никой в големия ни род-баба ми са били 12 деца например , не беше някакъв друг, освен БЪЛГАРИН! Дядо ми, когато е имал възможност да напусне България,  това е и изтъкнал,за да откаже!  Българин е и не може да напусне България и близки!

Та, последната издънка Бабич е известен в света винар! Често дава интервюта по този повод . И на едно такова интервю е целенасочено посрещнат от " мАкедонци"! Той е македонец и известен, те също са мАкедонци! Изводът?

Така се и обръщат към него- "Здравейте Бабич, ние сме мАкедонци"!
Очаквали са ,той да зареже останалите, да отиде при тях и да се разцелуват!?
Но , изненадващо Бабич приел съвсем равнодушно " сънародниците" си ?  Задоволил се с кратък, любезен отговор-"Здравейте и вие! Само че, аз съм Българин!"! И толкова!
Полял ги с ледена вода!

Какво да прави човекът Прадедите му като такива са дошли в Австралия и като Българи са продължавали рода му !
Българи от Македония!
И за десерт един виц, свързан с виното
Известно е ,че конякът се прави от вино
Грузинци и арменци са във вражда и заради коняка! Чий коняк е по- добър? Под сурдинка  и двата не са добри, не заради майсторлъка им, а заради гроздето и ползваните технологии

Влиза грузинец в местна кръчма. Ако някой не знае, истинските наследници на античните гърци са именно грузинците! Счита се ,че са се запазили чисти оттогава!? Даже ,след промяната , гърците ги приемаха само с паспорт На гърчеещите се Българи, нямаха вяра, викаха ги на интервю в консулството в Пловдив ? И едва тогава им даваха пасаван!
Но по адрес на грузинците днешните гърци бяха прави! Няма да се правят на по- турци от султана я?

Грузинецът си поръчва арменски коняк? Присъстващите настръхват !Някои се хващат за ножовете !Новодошлият си взема коняка и тръгва към мивката Взима глътка и продължително се жабурка След това изплюва съдържанието в нея , изплаква чашата с остатъка и го излива също!
Обръща се към хваналите ножовете и казва ,че арменския коняк го ползва само за това , за пиене не става!?
Отива при кръчмаря и си поръчва грузински коняк!Налива му го в същата чаша!
Истински коняк за него!



Гласувай:
40


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Вица за коняците го знам, в обратен ...
13.06.2021 16:42
Вица за коняците го знам, в обратен вариант. Били арменец и грузинец на съседни маси в ресторант. На грузинец масата му се клатила и, като извеестни богаташи, сложил пачка под крака, да не се клати масата. Арменец поръчал бутилка арменски и грузински коняк. С втория си изплакнал чашата, и си налял арменски.
Засегнатите теми са много, по първата, за Австралия. Казват, че Земята била пренаселена. Таратанци! Цялото световно население може да се събере на територията на половин Австралия и да има какво да яде, пие и къде да спи /територията е примерна/.
Наздраве, Бабич!
:)))
цитирай
2. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
13.06.2021 18:23
nedovolen написа:
Вица за коняците го знам, в обратен вариант. Били арменец и грузинец на съседни маси в ресторант. На грузинец масата му се клатила и, като извеестни богаташи, сложил пачка под крака, да не се клати масата. Арменец поръчал бутилка арменски и грузински коняк. С втория си изплакнал чашата, и си налял арменски.
Засегнатите теми са много, по първата, за Австралия. Казват, че Земята била пренаселена. Таратанци! Цялото световно население може да се събере на територията на половин Австралия и да има какво да яде, пие и къде да спи /територията е примерна/.
Наздраве, Бабич!
:)))


Хареса ми вица ти! Темата с арменско и с грузинско участие е добре разработена откъм комичната страна с вицове!

Наздраве, проятелю!!
цитирай
3. panazea - Така си викаха старите :
13.06.2021 19:27
Ние сме Българи от Македония .
Новите , горките , не знаят що са.
Баща му българин , майка му сръбкиня , а той македонец. Ха ха !
цитирай
4. kvg55 - leonleonovpom2,
13.06.2021 19:53
Като гледам как се по us-американчихме, много не ми се вярва да е твърдял, че е българин.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
13.06.2021 20:26
3. panazea - Така си викаха старите :
19:27
Ние сме Българи от Македония .
Новите , горките , не знаят що са.
Баща му българин , майка му сръбкиня , а той македонец. Ха ха !
цитирай
Изтрий

Така е, не знаят ,че са Българи! "Северномакедонците"

Хубава вечер!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
13.06.2021 20:37
4. kvg55 - leonleonovpom2,
19:53
Като гледам как се по us-американчихме, много не ми се вярва да е твърдял, че е българин.
цитирай
Изтрий

Ние да! Но Българите в Австралия и в Нова Зеландия-явно не!
А има и българи ,като нашия общ приятел, способни на всякакви лупинги
Спомняш си ,че задръсти атмосферата с твърдения ,колко е велик Б.Б.!?!
Пратил ми кратък коментар, съжалявам ,че то изтрих! Но съм му обещал, че коментар негов няма да види слънце в блога ми!
Там ме сравнява с Б. Б. ,че сме имали акъл на петокласници? Той самият тогава няма и на новородено акъл!
Виж колко бълсо се изметна с интересопокацзателя!
Е, който ,както е възпитан и научен!

Хубава вечер!
цитирай
7. leonleonovpom2 - От последвата минута!
13.06.2021 21:07
Честито на Джокович! Итрачевич-опровда си фамилията!
Спечели "Ролан Гарос"

Вярно ,че е ексцентричен в приказките! Но нарече гърците- "нашите братя"?
Впрочем братя са , наистина! В ограбването на България! Това братство са го доказали- преди Берлинския конгрес, на самия конгрес, Балканските войни, двете световни войни! А и сръбско- Българската, ,показала ясно намеренията им, непосредствено след освобождението!!
Двама братя ограбващи третия! ? Промили сърбите и мозъка на македонските Българи!
цитирай
8. nkf - Австралия е може би най-добрата ...
13.06.2021 23:42
Австралия е може би най-добрата част на англосакския свят: висок стандарт, но почти без левичарските социални експерименти, характерни за Канада, Нова Зеландия и вече и САЩ, както и с много нисък процент небяло население.. Колкото до виното, Австралия произвежда и изнася доста добро вино; но те отскоро взеха да се наместват в тази бизнес ниша. Аржентина и Чили доста ги изпревариха, а и вината им са наистина много добри, така че на на австралийците никак не им е лесно с такава силна конкуренция. Въпросът с европейските производители на вино, изобщо няма смисъл да се коментира. В Европа австралийското вино е екзотика, което няма как да детронира френските или италиански вина. В никакъв случай не подценявам нашите, български вина, но тези с цена над 30-лева.
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Мартине!
14.06.2021 00:49
nkf написа:
Австралия е може би най-добрата част на англосакския свят: висок стандарт, но почти без левичарските социални експерименти, характерни за Канада, Нова Зеландия и вече и САЩ, както и с много нисък процент небяло население.. Колкото до виното, Австралия произвежда и изнася доста добро вино; но те отскоро взеха да се наместват в тази бизнес ниша. Аржентина и Чили доста ги изпревариха, а и вината им са наистина много добри, така че на на австралийците никак не им е лесно с такава силна конкуренция. Въпросът с европейските производители на вино, изобщо няма смисъл да се коментира. В Европа австралийското вино е екзотика, което няма как да детронира френските или италиански вина. В никакъв случай не подценявам нашите, български вина, но тези с цена над 30-лева.


Бабич е развил бизнеса си и в Нова Зеландия!
Да, Чилийските вина са превъзходни! Виното зовиси от климат, температури Това се отнася и за гроздето-плюс почвите !Затова нашите вина са хубави Имали сме и прекрасни сортове, като Маврудът например Но филоксерата ги е унищожила с малки изключения! Почнали сме почти от нулата Французите ни са помогнали с техни сортове Но признават качеството на нашите вина!
Аз се изненадах, че при производството на парфюми, те, французите ползват наше розово масло? Защото било най- качественото! Да, климатът, почвите, водят до високо качество във всичко, което природата с труда на човека произвежда -за доматите да не говорим!

Лека нощ!
цитирай
10. apostapostoloff - Кукувича прежда.
14.06.2021 08:22
Празни приказки. Пустословие. Някой казал, че е българин. Голям праз!

Поредната тъпня. Ти пак счупи тъпомера. Поздравления!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Ингересни разсъждения на един псевдодемократ!Заслужават анализ!
14.06.2021 08:48
10. apostapostoloff - Кукувича прежда.
08:22
Празни приказки. Пустословие. Някой казал, че е българин. Голям праз!

Поредната тъпня. Ти пак счупи тъпомера. Поздравления!
цитирай
Изтрий

Личи си закваската от Соца, с която си замесен! Ашколсун, машалла, паша Пустол ефенди! Раята няма право да се нарича Българи!?
И всички в соцобществото са много равни, но някои доста повече!?А ти си най - равен- в мозъка! Гладък е, няма гънки и под микроскоп гледан!

На кой думите ще бъдат валидни ,че е Българин?
Направи списък на тези, чието твърдение ,че са такива, са вилидни!Подробен, пълен!
Ето ,заради такива" демократи", хората се връщат в миналото с умиление!
Аз тъпомери бях подарил на тебе и на още един подобен на тебе! Преди години, когато демонстрирахте отлично, в екип, тези си качества! Но той те напусна, заедно с антуража си! На тебе и политически ветропоказател и допълнително интересопоказател!
Забравих да те предупредя, ако лагерите застържат от прекалена употреба, обади се,или иди в сервиза, да ти ги сменят! В сервиза, в магазина струват повече от самите показатели!
А в Хумболтовия университет, някой се направил докторат за тъчене на платно от кукувича прежда и за разсад от гъби със семена!
Бил от Изтока, не бил германец!Но оставил германците със зяпнала уста, че се наложило да им я затварят с менгемета!

Приятелски поздрави!

цитирай
12. leonleonovpom2 - 13:47 - kirk
14.06.2021 14:11
От такива, както и от предходния, коментарите им са нежелани, както и те самите!
Да, братски народи сте с грузинците! Но не ти ли се струва, че по- братски сте с азерите и с турците?

Седнал да ми тълкува от каква арменска дума идвала фамилията Бабич Наглец, като че ли си нямаме специфична дума баба, от която идва и Бабич И правилно, бабите изглеждат малките деца Като ,че ли не помня каква детска градина бяхме при баба ми и как майка ми изгледа децата ни!?
Ама и тюрките имали такава дума, арменците също С това значение ли са??
Наглец! Поканили го под леглото, покачил се и на леглото!
цитирай
13. kirk - Грузинци и арменци били във вражда(?)
15.06.2021 06:27
Да, ама преди новата ера, напр. по времето на перс. шах Кир II Велики, тоест това славяноезични туранци просто няма откъде да го знаят!!! Арменцът Месроп Мащоц им дава азбука и арменците им създават църква, учат ги на християнство... Единствено в БГетото и постсъветското пространство се сътворяват вицове за мнимата вражда между тези братски нации. На фототапета във Фейсбук съм сложил снимка на великия Вахтанг Кикабидзе, който след войната на Русия срещу тях захвърли в лицето им ордени и медали. Сравняването ни с българите и македонците издиша отвсякъде, по-добре да беше сравнил британци с ирландци. Най-активно измисляха арменско-грузински вицове Шести отдел на КДС и така виртуалната действителност започва да се възприема от слабоумните за обективна реалност. Бабич е лексема производна от арменското Бабик и мога да ви покажа най-стария засега арм. надпис от Македония от XI в. на който пише Бабик - име на ктитора на арм. храм. Радвам се на патриотизма на австралийския българин, но македонците бяха българи само за кратко - тя танцува само едно лято, после се осъзнаха!!! Забравя авторът да спомене, че арменския и грузнски коняк на заведението е бил от една и съща бъчва!!!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Първо, това е виц и враждата не е на ...
15.06.2021 07:30
Първо, това е виц и враждата не е на етносна основа, а на ....конячна!

Все пак тонът ти е по- различен, което е безспорен напредък!
Но от написаното възникват въпроси След като грузинци и гърци са един народ , а вие с грузинците сте братски народи, следователно и с гърците сте братски народ! Защо през 1915 година, а и далече преди нея, не са ви приемали гърците братски, а сте разчитали на добрите чувства на Българите? Далече преди 1915 година, защото Яворов е бил петнадесет години преди това в Поморие и там е наблюдавал корабите с пристигащи арменци....
Лесно е да се плюе върху добрината на един народ и след ответната, заслужена реакция, да го обвиняваш и да се държиш като ощипана мома?
В моя блог мога да пиша ,каквото си пожелая нямам вужда от цензор, не нарушавам закони, не лъжа, просто излагам моето мнение! Не съм преписвач, както са се наричали в Средновековието летописците, които имали право само да преписват старите книги И действително са такива
Дори и да греша според някои, това не е никаква гаранция, че те пък са прави! Напротив, папагали са само!
Когато другите са нямали дори и държава, България е била фактор на Балканите и в Европа! Голям залък е за присмиващите и се и само може да ги задави!
Лондонското Евангелие е Българско и фактът ,че не ни го дават по никакъв начин, говори достатъчно за стойността му!
Всеки е по- велик от другия!
Но аз никъде не съм казал ,че Българите са велики, защото арменците- не са !Много добре знам, че в ИРИ има арменска династия, колкото и да е относително това понятие сред властващите !Защото и при първият, и при последния император на ИРИ има Българско! А да не говорим за Лъв Първи, Юстиниановата династия и много други - те пък какви са!

Относно азбуките- има една божествена азбука, наречена разбираемо защо Христова, защото Христос е божи син, мога да обясня веднага , коя и защо е! И три произлезли от нея и затова също божествени-Гръцка ,латинска и ...Българска!Други такива просто няма!
Точка!
цитирай
15. zaw12929 - КОНЯК ЗА ГАЩИ! ПОЗДРАВИ
15.06.2021 09:14
КОНЯК ЗА ГАЩИ! ПОЗДРАВИ
цитирай
16. leonleonovpom2 - Поздрави , Зав!
15.06.2021 09:39
zaw12929 написа:
КОНЯК ЗА ГАЩИ! ПОЗДРАВИ


Получили са от нас човещина И са неблагодарни- някои?!
А да им припомним ли за арменския поп, какво се крие под- Иди се жалвай на арменския поп!

Накратко, че няма да получиш нищо за жалбата си! Минала през едното ухо на попа и излязла през другото? Без последствия!
Когато нашите осъдени са пращани в Диарбекир-район заселен с арменци, там поп нямали! Когато им се наложеро да се жалват от нещо, агите при пращали при попа, който бил арменец
Той изслушвал внимателно и казвал ,че ще се заеме със случая! И го забравял?
Така няколко пъти и за Българите станало ясно, че напразно се жалват при него!
И станало нарицателно Когато някоя жалба се смята ,че ще е без резултат ,да се казва- Иди се жалвай на арменския поп!
Не само в Диарбекир И в България!
Наздраве , с арменски коняк!

Хубав ден!
цитирай
17. apostapostoloff - Ти отново разиграваш етническата карта и
15.06.2021 15:48
отричаш турския геноцид. Знайно е, че си расист и неофашист, но това може да ти излезе през носа.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Арменският поп ли имаш предвид?
15.06.2021 17:05
17. apostapostoloff - Ти отново разиграваш етническата карта и
15:48
отричаш турския геноцид. Знайно е, че си расист и неофашист, но това може да ти излезе през носа.
цитирай
Изтрий

Че не са пращали нашите революционери при него, да се жалват, ззащото е бил гилотиниран?
Само че, такива постреволюционери, от твойта кръвна група, не е имало още измежду Българите, пращани в Диарбекир преди 1878 г. !
Геноцидът е доста по- късно и попът съвестно си е вършел работата- да не си мърда пръста по жалбите на Българите! И се е прочул с нея!
Или имаш друго обяснение по въпроса за арменския поп? Например ,че давал на жалващите се по 5 алтъна, за да ги зарадва! Да имат за рахат локум и за халва! И за тутун-махорка!И стари вестници, да си свиват цигари с него!

А сега, иди и се оплачи на арменския поп!

П.П. Това обяснение го знам от арменеца Армандо! Внимавай, ще си изпатиш яко!
Излиза ,че знаеш нещо, повече от някой арменец? Ало-у, накъде си тръгнал, байно?! Що за нахалство! ?Това ,да свириш на кавал, не означава и да си нахал!?Непременно!
Я дай габаритите на устата си! Да видим, дали е възможно това, да знаеш нещо, повече от арменец??
цитирай
19. leonleonovpom2 - Довтасалият помияр!
16.06.2021 09:19
01:30 - Ние не сме етноси, а нации
от: kirk За постинг: Бабич, ние сме мАкедонци
Ние не сме етноси, а нации, простак

Били нации!? Де го чукаш, де се пука?
После реват по целия свят, колко са нещастни? И тероризирани от простаци?
Като другия мазен помияр
Пост-ойл!
Носил им куфарите с изплезен език, после други били комунистите, не той?! Той ги мразел, затова го правел ? Обикалял незаслужено по света за чужда сметка, това е възприел от тях и обича да се хвали с него? Що за екземпляр?!
Пълен помияр, нищо добро не направил в живота си, само облизвал чужди чинии!
Пост революционер Върви след победилата вече революция ,загуби ли след това, прикачва се към друга!?
И такива киснат рано ,рано в блога ми? Или в след полунощ, сън не ги хваща!Търсят помия, без която не могат!?За всеки случай, носят и тяхната, вонливата!
Всеки получава накрая своето!
цитирай
Редактирай | Изтрий
цитирай
20. leonleonovpom2 - Тази история ми я е разправял Арабов!
16.06.2021 17:43
Известен футболист в близкото минало
Итраят решителен мач с Югославия, за класиране за световното в Мексико-1986гнас ни устройва само победа!
Една от звездите в Югославския отбор е македонецът Стойков, ако не се лъжавъв фамилията му
На Арабов направило впечатление поведението му преди мача и при изпълняването на химна, че стои настрана от другите! Само той е " македонец" А Арабов бил персоналния му пазач Приближил се към него и му казал- Стойков ти си Българин, няма да игреиш за сърбите срещу нас, нали?
Последвала звучна псувня по адрес на сърбите от страна на Стойков
И наистина, играл не така ,както се очаквало от него В целия мач не преминал средата на нашето игрално поле! Отбивал номера!
България бие Югославия и пътят към Мексико е разчистен!
цитирай
21. shtaparov - Дали затова грузинците и гърците си ...
19.06.2021 03:00
Дали затова грузинците и гърците си съперничат по продажност,а името ГРУЗИ прилича на ГРУЦИ (ГРЪЦИ)? :)
цитирай
22. shtaparov - Направо им е потрошил главите ум...
19.06.2021 03:10
Направо им е потрошил главите умникът Бабич на тамошните пишман "македонци"! "Австралия на австралийците"- не на англичаните, британците или "македонците"! :)
цитирай
23. leonleonovpom2 - Вероятно, Ангеле!
19.06.2021 08:14
21. shtaparov - Дали затова грузинците и гърците си ...
03:00
Дали затова грузинците и гърците си съперничат по продажност,а името ГРУЗИ прилича на ГРУЦИ (ГРЪЦИ)? :)
цитирай
Изтрий

И други общи признаци ичат- далавераджийство-грузивците с него бяха известни в СССР, пунтиране на работа, измамничество, коварство....
Интересното е, че грузинците са по- гърци от южните ни съседи Следователно- по- интелигентни!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
19.06.2021 08:23
22. shtaparov - Направо им е потрошил главите ум...
03:10
Направо им е потрошил главите умникът Бабич на тамошните пишман "македонци"! "Австралия на австралийците"- не на англичаните, британците или "македонците"! :)
цитирай
Изтрий


Да, със зяпнали уста са останали Както по времето на Кимон Георгиев, когато разбрали ,че ракията в кръчмите вече не е безплатна , а с пари!

Хубав ден приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9138325
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102599
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031