Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2013 15:01 - Акция на новите собственици на Енергото:- Суперпромоция! Включете се към нас на 200 волта...
Автор: nqkoi Категория: Други   
Прочетен: 890 Коментари: 0 Гласове:
2



 Майстор-жичкаджия стои пред един контакт на строежа и гледа умно жиците и си мрънкя:
- Е-е-е-е мамка му стара!!!...
Гледа по едно време едно детенце си играе и му вика:
- Чичко би ли ми подал ето това, черното кабелче...
Детето хваща кабела, при което го удря тока!
А майстора:
- Я, глей...! Той па черния е сега фазата...



Крикор казва на Гарабед:
- Знаеш ли, че наш Спиридон станал шеф на "Енерго"-то?
- Не може да бъде, до вчера ходеше един такъв окъсан и нямаше и лев в джоба!
- Сериозно ти говоря, не виждаш ли че на всеки електрически стълб има негова снимка... 



- Вчера ме обраха цигани.
- А мене тия от енергото. 



Полицейски патрул обхожда улиците. Гледат някаква девойка и я прибират.
- С какво се занимавате?
- Манекенка съм.
- И какво правите?
- Обличам се в красиви дрехи, излизам на подиума и всички ме гледат!
- Ясно. Петров, пиши - проститутка.
Продължават нататък, гледат още една девойка. Прибират и нея.
- С какво се занимавате?
- Натуристка съм.
- И какво правите?
- Събличам се и художниците ме рисуват.
- Ясно. Петров, пиши - проститутка.
Продължават нататък. Гледат до един стълб стои девойка. Прибират я.
- С какво се занимаваш?
- Компаньонка съм.
- И какво правиш?
- Излизам на улицата, ходя от стълб на стълб...
- Ясно. Петров, пиши - работи в енергото... 


Летят три натовски ракети. Едната казва:
- Е, чао! Аз отивам на посещение на един Дунавски мост.
Останалите две ракети продължават да летят.
- Е, чао! Канена съм на прием в Китайското посолство.
- Ех, кой сега ще ми прави компания до АЕЦ "Козлодуй"! - оплаква се третата. 


Тагове:   виц,   смях,   вицове,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nqkoi
Категория: Други
Прочетен: 126001
Постинги: 132
Коментари: 20
Гласове: 70
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930